Skip to main content

Magcsere 2017 Bristol

     Ez volt az első magcsere amin részt vettem és érdekes tapasztalat volt azt kell, hogy mondjam. Először is azt hittem lesz ott egy pár idősebb bácsi meg talán pár fiatal ehelyett teli volt hippikkel, nem szeretem a hippiket.


Mini kukorica nem jöttbe ezért cserére ment
     Három dolgot vittem magammal cserélni egy zacskó mini kukoricát amit már próbáltam, de nem olyan volt amire számítottam. Aztán egy zacskó ceruza babot is bedobtam a közösbe és meg egy félzacskó csicsóka gumót is vittem magammal.

Ennek meg idén jár le a szavatossága

   Az egész egy régi tűzoltóállomásból kialakított kávézóban volt.  Ahogy bementünk volt egy aszal, ahol eligazítottak. Illetve átirányítottak ahhoz az asztalhoz ahol le kellett adni a magokat amiket vittél cserélni. Utána meg szabadon lehetett turkálni a mások által leadott dolgokból és annyit elvenni amennyit akar az ember. Azért nagyjából fel volt osztva csoportokba nem csak össze vissza.

Többen voltam mint gondoltam. 
Ami kell elveszed

   Természetesen az elmaradhatatlan sütis részleg sem hiányzott, ami viszont nagyon kaotikusan volt megcsinálva. Azért sikerült venni sütit még akkor is ha sokáig kelet nézni az pult mögött lévőket, hogy rájöjjenek én igazi vagyok és tényleg ott állok.  (Hippik) Meg volt gyereksarok is hogy legyen hova lepasszolni a kicsiket amíg nézelődik a felnőt.

Szokásos büfé sütikkel
   Volt egy kertészet féleség is jelen, de elégé megkérték az árát a dolgaiknak.

Törpe fák

Azért kicsit nem olcsó 
     Igazából nagyon semmi nem kellett azokból amik ott voltak, de azért párdolgot elhoztam. Kíváncsi leszek hogyan kelnek ki. Voltak még előadások is bár az egyiket lemondták, a másikra meg nem volt időnk. A harmadikat meg lekéstük.

A babok amiket szereztem

Kel nekik helyet keresni 

Édes paprika a fóliaházba 

    Tovább is maradtunk volna, ha nem hagyom otthon a kulcsomat és a feleségemnek nem kellet volna munkába menni.  Ezért aztán haza kelet jönnünk, nehogy ki legyünk zárva.

Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v