Skip to main content

Csirke kifutó két és feledik nap

     Rögtön az elején elmondom miért is két és feledik nap. Azért mert egy "félmunkanapot" azzal töltöttem, hogy faradalékot hordtam a kifutó aljára.  A nap megnevezés kicsit félre vezető mert ma is kevesebb mint két órát voltam kint.

Ez volt a félnap
      A mai napot neveztem ki az építkezés folytatásra, mert minden nedves mást nem lehet csinálni csak ezt. Behordtam mindent a helyére mert miután a felkerülnek már nem lesz erre lehetőség.
     Ezután felkerült az utolsó oldal fal is és pár hosszú fa segítségével felszenvedtem  a tetőt is. Persze építkezés közben jött elő pár kisebb nagyobb probléma. Az egyik legjelentősebb, hogy amit én terveztem két és félméteres széles egészen addig jó volt amíg az eredeti terv volt érvényben. Aztán kaptam ezt a már használt kifutót ingyen és mivel mások is ilyet használnak eredményesen. Ezért én is áttértem erre, mert ingyen volt és helyben is volt. Ami az eredeti kerítés drótra nem jellemző mert az megkellet volna venni, de legalább is ide szállítani. Csak hogy az ezen lévő ajtó keret pontosan harminc centivel lógott ki az eredeti méretből. Ami egy kilencen centis ajtónál azért jelentős, ezt sikerült ledogoznom tizenöt centire de tovább már nem tudom.


Ennyivel nagyobb mint kéne 
    Persze miután az egészet befejeztem jött a gondolat, hogy ha két panelt megcserélek akkor ez a probléma megoldódik vagy odateszek egy vastagabb deszkát és azt használom fel mint ajtófélfa. Mind a két megoldásnak vannak előnyei. Az elsőnek, hogy nagyobb ajtóm lesz a másodiknak, hogy kevesebb munka lenne vele. 

Lehet, hogy ezzel átcserélem az ajtó panelt.

    Aztán a hátsófalat kicsit bedöntöttem mert a tető kisebb mint az alja, de ez az eredeti tervben is így szerepelt. Legalább valamit megtartottam abból is.

Nincs elszúrva ilyenre van tervezve.

    Ha valakit egyébként érdekel miért is kell minden oldalról bekeríteni a szerencsétlen madarakat. Mint egy börtönben ...

...nos ezért. Csirke szárnyat valaki? 

Ami még hátra van, kb egy - másfél nap:

- Esőponyva felrakása.
- Ajtó megoldása. 
- Csirkedróttal való bevonás.
- Csirkeól felépítse, feleségemnek volt egy szuper ötlete és ezt még be kell terveznem. 
- Berendezések beszerzése és berakás.
- Csirkék beköltöztetése. 

Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v