Skip to main content

Már majdnem készen van

    Már a csirkekifutó mert a többivel elvagyok maradva mint a borravaló. Azért annyira nem vagyok kétségbe esve mert héten még lesz olyan nap, hogy kimegyek és a terveim alapján utol fogom érni magamat talán még le is előzöm magam amire azért kicsi az esély.

Már van ajtó, éljen 
     A mai napon a régi ajtót (amit az előző terv alapján késztettem) átalakítottam, hogy új ajtó legyen és beleférjen a lényegesen kisebb keretbe. Legközelebb majd kiviszem a karácsonyra kapott tűzőgépet és felteszem a hálót és a reteszt. Ezzel készen is lesz a kifutó (meg még a átfedéseket kel elsimítanom) marad maga az ól.
     Majd egy hirtelen jött gondolatól vezérelve, feltette a kifutó tejére a takarást. Ez hivatott majd megakadályozni, hogy minden vizes legyen majd ha esik és a lányok akkor is nyugodtan kimehessenek. Gondosan megvártam míg a legnagyobb szél fúj a mai napon és akkor gyorsan hozzá kezdtem. Elég látványos balettot levágtam miközben ezt csináltam, de némi káromkodás mellett sikerült felraknom. Aztán némi ezzel meg azzal lesúlyoztam meg gyors kötözővel is odakötöttem.

Meg "tetőt" is csináltam rá

     Ezek mellett már csak kis tavaszi takarításra maradt időm meg krumpliföldet ástam. Az eperhez nem nyúltam bár akartam, de aztán boltba kelet mennem. Meg haza jönnöm mert nejem ment dolgozni. A tavaszi takarítás igazából annyiból állt, hogy elhurcoltam a korhadó fákat a közeli fakupacra ami holnap ellesz égetve. 
    Vasárnap vagy hétfőn még kimegyek és akkor ténylegesen kertészkedésre fogok koncentrálni.

Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v