Skip to main content

Mikulás napi dagonya

   Miután mégiscsak megsínylette a mustára a fagyokat. Úgy döntöttem mégis csak befogom ásni. Első lépésben áttoltam rajta a fűnyírót ami egy szuper ötlet volt. Csupán nem ilyen nedves sáros időben kellett volna csinálni. Egész kellemeset dagonyáztam. Utána borítottam rá egy adag lenyírt füvet, meg az egyik komposzt kukát el kezdtem kiüríteni rá. Illetve egy talicska a levél és fa darálékot is hordtam. Ezt holnap még folytatom már csak azért is mert a komposzt egy része még kihordásra vár.

Előtte


Utána

Azt hiszem péntekig még azért várok, a tényleges ásással addig talán szárad annyit, hogy el ne süllyednék.

Még mindig illetve már megint virágzik az aranyeső
 A következő képek azért vannak fent mert felajánlom őket a nagy magcserében és valahova felkellet töltenem a képeket.






Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v