Skip to main content

Wild flower kit és cucamelon

    Sajnos cucamlonról még nincsen saját képem, de remélem ez is változni fog. Más képét meg nem szívesen használom fel. Viszont a google ismer egy csomót, egyébként egy cseresznyeparadicsom méretű dinnyét kell elképzelni aminek uborka íze van némi lime hatással keverve. Tiszta képzavar elismerem. Termesztése nagyjából úgy zajlik mint az uborka termesztése. Kilenc, tizenkét héttel az ültetés után szüretelhető. Nem árt palántát nevelni, én ezt fogom tenni mert csak kevés magom van. Ja igen futós fajta támrendszer nem árt neki. Lássuk mi is van a dobozban.

A segítség mindig láb alatt kéznél van



Öt csomag vetőmag egy elég 2 nm-re 

Szép fényes papír és a lista mi is van benne

Jelölő 

Méhecske hotel

A hotel külső része

Kew Gardenbebelépésre kedvezményt biztosító izék

Használati útmutató

    Ez az egész a Big Lottery Fund támogatásával készült ezért is ingyenes. Ez az alapítvány a szerencsejátékból befolyt pénz egy részét osztja vissza közhasznú projektekre. 
    A méhecske hotel meg arra szolgál hogy a méhecskék ha elfáradnak legyen hol megpihenniük. Nekünk meg karban kell tartani időről időre megnézni és kitisztítani ha koszos. A magokat vasárnap fogom elszórni, legalább is egy zacskót esetleg kettőt. 

Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v