Skip to main content

Tavaszi nagytakarítás update

    Nos úgy néz ki a jobb oldali szomszédom is bemondta az unalmast, a baloldali már tavaly ősszel. Lehet bennem van a hiba? Nem hiszem és nem is marcangolom magam miatta (nem igazán voltak szimpatikusok). Amin viszont marcangolom magam, hogy nem néztem meg a telep fb oldalát szombaton és nem tudtam meg időben, hogy vasárnap szabad rablást tartanak a megmaradt cuccaikból. Amiben volt egy kézi tologatós fűnyíró ami az idei év kívánság lista élén van. Persze ha tudtam volna sem igazán bírtam volna kimenni, mert az egész napot azzal töltöttem, hogy a fejem a vödörben volt mert hányós korom volt. Aztán mire hétfőn kiértem alig maradt valami, szerencsére pár zacskó magot, egy polcot meg némi apró vackot tudtam szerezni.
    Meg ami a legfontosabb egy jó nagy masszív asztalt, igaz az üzenetben az volt, hogy ami a fészerben van az szabadon elvihető. Ez meg ugye nem ott volt, de én rugalmasan értelmeztem a dolgokat. Sőt még mást is befogok újítani, ha még ott lesz holnap.

Ott vol a másik shed előtt most meg itt van. 

    Egyébként ennek az asztalnak nagyon örülök, talán kicsit jobban is mint a fűnyírónak mert azt eltudom vinni bicajon is (dobozban szétszedve). Viszont egy ekkora masszív asztala meggyűlne a bajom. Kis is használtam rögtön a masszív lehetőséget neki kezdtem a naperővel működő dehidrálom megépítésbe. Ez még egy tavalyi terv ami akkor lehetőségek hiányában elmaradt.

Itt a g clamp kivételével mindet találtam.

    No meg kihasználva a tavaszi jó időt kicsit kitakarítottam a szerszámosomat. Amiről készült kép csak az objektív nagyon művészire vette a képet és teljesen használhatatlan. Holnap pótlom. 

Igen itt rend van nálam ilyen a rend


Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v