Skip to main content

Most mondom

   El is felejtettem mondani, hogy végre van becsukható ajtó a csirke kifutón. Nem csak hogy belehet csukni egy retesszel, hanem le is lehet lakatolni. Persze a lakat inkább csak azért van, hogy az opportunista látogatók ne tudjanak bejutni. Ha valaki komolyan beakar jutnia azt úgysem állítja meg.

Hasznos ajándék
   Az ajtóra fel gém kapcsoztam a dróthálót a feleségemtől kapott karácsonyi ajándékommal. Ügyes kis ajándék pik pakk feltudtam rakni a hálót.

Ilyet csinál

Felkerült a retesz 

Zárható is
    Lassan egyébként minden virágzik, bár nem mindenek örülök egyformán. A körtefa amit átültettem és megmetszettem eddig úgy néz ki, hogy életbe marad. Ha esz időm a hátsó kerítést is megkel majd erősíteni, mert a szél szétszedte. 

A körtefa virágzik ez jó jel. 
     A virág aminek nem igazán örülök az a két rebarbarám virágzása. Ezeket majd ki kell szednem ha kicsit jobban megnőnek mert, ha nem szedem ki. Akkor a növény a virágzásra és a magérlelésre fogja fordítani az erejét, nem pedig a levelek növesztésére. Aminek részemről semmi haszna ezért ha kicsit nagyobb lesz a szár ki fogom törni. 

Virág aminek az ember nem igazán örül

Comments

Popular posts from this blog

Korai burgonya

    Kitettem a korai vetésű burgonyát, hogy előcsirázzon. Kis napfény és meleg amit az ablakban kap segít a csirázásban ezzel kicsit lerövidítve a termesztési időt. Belana 

Patkányok és egyebek

     Mára már el is tűnt az tavam ami tegnap még mindent elfoglalt. Igaz minden sülyedékeny még. Ilyen volt Ilyen lett

Tayberry és Loganberry

    Kihasználtam a mai szép napot meg a tényt, hogy kellett egy napi bérlet a buszr a ezért aztán kimentem az Imperial parkban található B&q-ba, mert  megakartam lepni magamat pár dologgal amit már kinéztem magamnak.    Vettem egy tayberryt és egy logganberryt mind a kettő málna és szeder kereszteződésből jött létre. Más még is ugyan az     A Loganberryt  James H arvey Logan Amerikai bíró és kertész nemesítette ki, ha lehet hinni a történetnek teljesen véletlenül. A Tayberryt   1979-ben Skóciában nemesítették és a Tay folyóról nevezték el, ez is ugyan úgy málna és szeder kereszteződés mint a Loganberry, de a két fajta között van pár eltérés. Míg a Tayberry vastagon van borítva tüskékkel addig a Loganbery (legalább is ami nekem van) teljesen tüske mentes. Ugyan akkor ez utóbbinak nem olyan finomak és édesek a bogyói (ezt még csak elméletből mondom) viszont lehet iparilag termeszteni, míg a másikat nem mert a tüskék megnehezítik a szedést.  Gyümölcs fák erdeje      A v